Ως SEO, ορίζουμε ένα σύνολο ενεργειών, οι οποίες ενισχύουν την διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Παρακάτω, θα δούμε ποιες είναι
οι βασικές ενέργειες SEO για επιχειρήσεις εστίασης.
Στις μέρες μας, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες για τοπικά εστιατόρια, café και bars στο διαδίκτυο και ειδικότερα στις μηχανές αναζήτησης. Σύμφωνα μάλιστα με το ερευνητικό κέντρο Pew Research Center, 1 στους 2 έχει το διαδίκτυο ως πρώτη μορφή ενημέρωσης σχετικά με τον εντοπισμό κάποιου εστιατορίου. Αντιλαμβανόμαστε επομένως, ότι η παρουσία του εστιατορίου σας στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη.
Μια ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία, επεκτείνεται πέρα από μια τυποποιημένη ιστοσελίδα. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), σε συνδυασμό με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα βοηθήσει εξαιρετικά στην αύξηση της αναγνωσιμότητας του brand σας και θα δώσει ώθηση στις πωλήσεις σας.
Παρακάτω, θα αναφέρουμε 5 απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να κάνετε, ώστε να βρεθείτε διαδικτυακά απέναντι από το κοινό-στόχο.
1) Κάντε το website σας mobile friendly.
Με τα smartphones να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος από τους Η/Υ και τα tablets, και σε συνδυασμό με την αλλαγή του αλγορίθμου της Google, τα mobile friendly sites αναδύονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων, ενώ όσα δεν έχουν προσαρμοστεί, πέφτουν σε ranking μέρα με την μέρα.
2) Αποκτήστε παρουσία στα Social Media.
Δημιουργήστε επίσημες σελίδες σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Instagram, Pinterest ακόμα και Twitter. Όσο περισσότερο εκθέτετε το brand σας, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να σας γνωρίσουν όλο και περισσότεροι χρήστες. Επίσης, όντας σελίδες με υψηλό authority, πέραν των νέων πελατών κερδίζετε και ποιοτικά backlinks που και αυτά με την σειρά τους θα βοηθήσουν σε καλύτερη οργανική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
3) On-Page βελτιστοποίηση.
Έστω ότι έχετε δημιουργήσει μια καλαίσθητη ιστοσελίδα με όμορφες φωτογραφίες του χώρου και των πιάτων σας. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να προβάλετε το γευστικό φαγητό και τους υπέροχους χώρους σας, αλλά πρέπει να σιγουρευτείτε ότι έχετε χρησιμοποιήσει και τα κατάλληλα descriptions. Συγκεκριμένα, προσθέστε τις λέξεις κλειδιά (το είδος της κουζίνας, το όνομα του πιάτου, ακόμα και την περιοχή στην οποία βρίσκεται το εστιατόριό σας) τόσο στο κείμενο, όσο και στα META tags (όπως title & image tags).
4) Ξεκινήστε να αρθρογραφείτε.
Συντάξτε άρθρα και δελτία τύπου, τα οποία θα περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, που σχετίζονται με το εστιατόριο σας. Για παράδειγμα μια αναφορά στο νέο menu, σε νέες προσφορές, σε events και οτιδήποτε σχετίζεται με την επιχείρησή σας.
5) Kαταχωρήστε την επιχείρησή σας στο Google My Business
Μην παραλείψετε να προσθέσετε την επιχείρησή σας στο Google My Business, όπου ο χρήστες θα μπορούν να την εντοπίζουν με μία αναζήτηση. Προσθέστε την διεύθυνσή σας, τον τηλεφωνικό αριθμό σας, το ωράριο λειτουργίας, την ιστοσελίδα σας και φυσικά φωτογραφίες της επιχείρησής σας.